Cancelar
×
Esta oferta de trabajo ha expirado

Trabajos Recomendados

Ver más
Regresar a la búsqueda
FIRST CHOICE SOLUTIONS

Office Assistant with Billing and Quickbooks Experience

FIRST CHOICE SOLUTIONS

  •  Expira 02/02/2019
  •  San Salvador, El Salvador
Aplicar


Detalle de la Oferta

Área de la Empresa Call Center
Cargo Solicitado Asistente Administrativo
Puestos Vacantes 1
Tipo de Contratación Tiempo completo
Nivel de Experiencia De uno a tres años
Género Indiferente
Edad 18 / 70
Salario máximo (USD) 650
Salario minimo (USD) 650
Vehículo Indiferente
País El Salvador
Departamento San Salvador

Descripción de la Oferta

We are looking for an Office Assistant for a company based in the U.S. The candidate should be have advanced customer service skills and be able to multitask. Previous customer experience is necessary. The candidate should have skills using Excel. The employee will be required to take calls, assist in Billing, handle accounts receivable, and use Quickbooks to input expenses, create invoices, send invoices, etc. Any previous experience using Quickbooks is a major plus. If not, the candidate should be a fast learner willing to learn how to use Quickbooks.

It is a full time, in office position. The agent should have advanced English Skills.

Lenguajes

Inglés
Requerido
Avanzado
Aplicar



FIRST CHOICE SOLUTIONS

FIRST CHOICE SOLUTIONS

Ver más

Envíame ofertas como esta: Office Assistant with Billing and Quickbooks Experience

Por favor, ingresa tu correo electrónico

Por favor, ingresa un correo electrónico válido