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TELEPERFORMANCE

CUSTOMER CARE

TELEPERFORMANCE

  •  Expira 23/08/2015
  •  San Salvador, El Salvador
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Detalle de la Oferta

Área de la Empresa Servicios
Cargo Solicitado Ejecutiv@ de Call Center
Puestos Vacantes 1
Tipo de Contratación Tiempo completo
Nivel de Experiencia Menos de un año
Género Indiferente
Edad 20 / 35
Salario máximo (USD)
Salario minimo (USD)
Vehículo Indiferente
País El Salvador
Departamento San Salvador

Descripción de la Oferta

Provides professional and quality service to external Customers by utilizing strong verbal and written communication skills, create a genuine, customer friendly experience throughout calls and effective
telephone techniques. Provides assistance in a helpful, accurate and timely manner while complying and staying abreast of policies, best practices and standard operating procedures while maintaining a high level of integrity.

Skills required

* Language Skills
o Proficient Verbal and written English communication skills.
o Ability to coherently communicate the message in a simple way
o Build confidence and rapport,
o Assertiveness when delivering a message

* Expertise
Call center experience will be a plus

* Keyboard Skills
o Basic PC knowledge.
o Ability to work in a time critical environment.
o Multi-task through multiple applications (talk, type, read)

Experiencia Requerida

Agente de Servicio
(Opcional)
Ejecutiv@ de Call Center
(Opcional)

Educación Superior

Cualquier Área de Estudios
(Opcional)
Cualquier Nivel de Estudios

Lenguajes

Inglés
Requerido
Avanzado
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